Sunday, October 23

primeira nevada

Ainda que deberia de subir primeiro toda-las fotos que teño destes case que dous meses xa que levo aquí, pensei que as circunstancias eran propicias para adiantarvos o panorama que me topei esta mañá cando me erguín para estudiar, cousa que claramente non estou a facer, como vou a estudiar se miro pola fiestra da habitación e vexo isto?:
...e miro pola da cociña e vexo estoutro:
...así que dixen, vou baixar a sacar unhas fotiños aquí nos xardíns de diante a casa par a miña xentiña de Pontevedra e arredores. Polo de agora parecemos nenos pequenos coa neve, a ver se dentro de dous meses estamos igual, ou estamos xa fartos de ter un metro e medio de neve diante a porta. Unha pequena mostra, que vos guste:

Bueno neniños e neniñas, isto é todo polo de agora, perdoade que non me explaie mais nos comentarios pero é que esto esta dando unha chea de fallos. Un biquiño, xente. Deica a proxima.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home